Feiring av skolens språkkampanje

Hjertelogo til språkkampanjen

I disse ukene har vi vært opptatt av:

• At alle skal snakke hyggelig til og om hverandre
  • Skape et mer positivt miljø
  • At flere får nye venner/bekjentskaper
  • Tørre å si hei til folk man vanligvis ikke snakker med

Dette har vært tre veldig fine uker med stort engasjement blant både små og store. Vi har også fått flere tilbakemeldinger fra dere hjemme om at elevene har vært mer opptatt av positivt språk. Dette er viktig å stå sammen om, og vi er skikkelig stolte av innsatsen til alle på skolen og alle dere der hjemme. Takk for godt samarbeid!

Vi har i dag feiret språkkampanjen med is og avduking av elevenes kunstverk. Elevrådet har samlet inn gode ord og setninger som kan gjøre andre glade fra alle klassene på skolen. Resultatet har blitt et gullhjerte som nå møter alle i amfiet.

Vi oppfordrer dere til å ha ekstra fokus på dette i helgen. Snakk gjerne med elevene om opplevelser fra språkkampanjeperioden. Selv om kampanjeperioden nå er over, er det viktig for oss å opprettholde styrkefokus fremover.

Elevråd og hjerte.jpg

Nordstrands blad har også laget en sak om språkkampanjen vår:

Vi ønsker dere en alle en hyggelig helg!

Hilsen alle oss på Kastellet skole