Sal og scene

Fellesbilde

Opp igjennom årene har sal og scene satt opp en rekke forestillinger, blant annet løvenes konge, High school musical, disney og Pinocchio. Hvert år blir det valgt ett hovedtema til en forestilling som gruppen sammen jobber opp imot. Her blir elevene utfordret både på og bak scenen. Dette betyr ikke at du nødvendigvis trenger å stå foran publikum, man du kan få andre oppgaver bak scenen å jobbe med!

I år setter vi opp forestillingen «Julevibber». Vi har blitt delt inn i grupper og sammen laget små sketsjer til stykket. De første ukene hadde vi en del idemyldring, vi jobbet også sammen i store og små grupper med å lage manus, finne kostymer og rekvisitter. I denne forestillingen vil vi gi publikum en god latter og massevis av julestemning. Det vil bli holdt to forestillinger den 19.desember! En på dagen for de på skolen, og en på kvelden for alle de andre som ønsker å se, som familie og venner. Det vil koste 50kr for en billett, og forestillingen vil vare i ca. en time.

Vi håper å se deg! Hilsen sal og scene

Sal og scene