Kastellet skole er 20 år!

En høy vinkel av personer i et rom

Denne ettermiddagen var det åpen skole, og alle var invitert inn i klasserommene våre. Der fikk besøkende en liten smakebit av noe av alt det spennende som skjer på skolen, og vi nevner blant annet fremtidsroboter, aviser, filmer,  fotoutstillinger og kunst laget av gjenbrukte materialer. På noen av klasserommene fikk vi være med og se på livet under vann, og andre steder ble vi tatt med ut i verdensrommet eller tilbake til 2004 eller fram til 2044. Dessuten var det anledning til å være med på samlingsstund og kahoot. Foresatte hadde sørget for servering i amfiet, og både kakene, kaffen og saften fikk feststemte ben å gå på. Vi takker elever, ansatte og foresatte for godt samarbeid med forberedelser og gjennomføring, og for storslagen feiring av en skole vi er ordentlig stolte av.

En tavle med skrift på
et stykke papir med skrift på
et spillebrett med *** og et notat